Detta kommer vi klara
Det var ett bra tag sen jag skrev här på bloggen men bättre sent en aldrig. Ni är nog fullt medvetna om vad som händer i världen, det pratas om Corona på bussen, här hemma, på nyheterna och visst är det omtumlande när man tänker hur många som påverkas av viruset inkluderat mig själv, men mitt bland det hela så blir jag så tacksam över min familj, min relation med Gud och att det finns hopp. I en situation som detta får man verkligen en tankeställare. Vad är viktigt i mitt liv? När allt fallerar, vad gör jag då? Du har säkerligen frågat denna fråga själv. Med det sagt så har i alla fall jag mitt hopp i Gud! Jag har en frid som jag vet bara kommer från Gud och den kan du också få. 
 
Denna bön kommer från Sofia munoz: blogg

En bön om beskydd

Herre, idag väljer jag att lägga mitt liv i dina händer.

Jag ber om beskydd över mina nära och kära och om

frid mitt i stormen. Jag väljer att lita på dig och tro

att du har kontroll över det som sker och att du kan

vända mörker till ljus.

Jag tar emot ditt hopp, din frid och din välsignelse

över mitt liv och min familj, Amen.


Jag hoppas att ni mår bra och tar hand om er! 

 

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress